reklama

Profesionál

Vo svojom futbalovom živote som pár krát zažil situáciu,ktorú môžem označiť úplne kľudne ako trápnu.Tréner ma po nie príliš oslnivom výkone po prvom polčase vystriedal a nahradil hráčom o 10 rokov mladším a menej skúseným.Hádam každý hráč na svete takéto striedanie zažil a celkom určite každý aj inak reagoval...v mojom prípade som bojkotoval najbližší tréning.Ale dosť o mne.Vôbec ma s odstupom času neteší ako som na situáciu reagoval a verím že dnes(už 5 rokov nehrávam)by som to riešil inak.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


Športovca o ktorom budem písať si už roky veľmi vážim a považujem ho za jedného z najlepších hokejových obráncov na svete.Reč bude o Ľubomírovi Višňovskom .
Ako veľkému fanúšikovi športu mi neuniklo jeho vysvetlenie odmietnutia účasti na tohtoročných MS v Lotyšsku.Najskôr som si myslel,že ide o reakciu klubov NHL,ktorí tento rok vo veľkom zatrhli mnohím kvalitným hokejistom odcestovať do dejiska šampionátu.
Náš celkom určite najlepší 29-ročný obránca však naznačil,že do Rigy nešiel kvôli tomu,že mu tréner F.Hossa neumožnil hrať na OH v Turíne toľko,koľko by si "ako druhý najlepší hráč v bodovaní obráncov"zaslúžil.
Neviem aká je situácia momentálne v tíme Slovenska(myslím posledný polrok),ale jedno viem celkom presne.Profesionány prítup znemená povzniesť sa nad svoje vlasné myšlienky a uvedomiť si že úspechy ale aj pády má na svedomí v prvom rade reprezentačný tréner a aj hviezda tímu musí sklopiť uši a mala by sa podriadiť jeho rozhodnutiam.Profesionála by to podľa mňa malo vyprovokovať ešte k väčšiemu nasadeniu a odovzdaní sa mužstvu.Veď čo mal vravieť taký Michael Owen,keď prišiel do hviezdami nabitého Realu Madrid a pol roka hrával v zápasoch 10-15 minút? Mal chodiť za trénerom a domáhať sa spravodlivosti? Osobne si myslím že za ním nebol ani raz...
Za seba vravím toľko,že si tohto inak odchovanca z Topoľčian budem aj naďalej vážiť a keď sa s ním osobne niekedy stretnem,budem dúfať že sa mi na plagát podpíše,ale niekde v kútiku srdca tajne dúfam,že si svoj postoj k národnému dresu nechá prejsť hlavou a v budúcnosti nám prinesie ešte veľa hokejovej radosti.

Ak som si týmto článkom niekoho poštval proti sebe,veľmi ma to mrzí.Ale takto to vidím ja.

 Slovensko do toho!!!

Ivan Čmarada

Ivan Čmarada

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ktorý sa snaží vidieť všetko optimisticky a verí že tým nakazí všetko živé okolo seba...Thats all Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu