reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ivan Čmarada

Ivan Čmarada

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ktorý sa snaží vidieť všetko optimisticky a verí že tým nakazí všetko živé okolo seba...Thats all Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Profesionál

Ivan Čmarada

Profesionál

Vo svojom futbalovom živote som pár krát zažil situáciu,ktorú môžem označiť úplne kľudne ako trápnu.Tréner ma po nie príliš oslnivom výkone po prvom polčase vystriedal a nahradil hráčom o 10 rokov mladším a menej skúseným.Hádam každý hráč na svete takéto striedanie zažil a celkom určite každý aj inak reagoval...v mojom prípade som bojkotoval najbližší tréning.Ale dosť o mne.Vôbec ma s odstupom času neteší ako som na situáciu reagoval a verím že dnes(už 5 rokov nehrávam)by som to riešil inak.

  • 9. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 347x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu